Forever Young

HARI RAYA KETIGA ..
Wednesday 31 August 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatuh ..
uish ! panjang aku bagi salam tuh ..
so , jawab lahh ..
oke .. hari nie hari KHAMIS bertarikhkan 1 SEPTEMBER 2011 ..
pejam celik , pejam celik .. hari nie dah merupakan hari raya yang ketiga ..
tapi duit raya baru ada RM84 .. sikit jea arn .. biasa lahh .. 
aku nie kan dah 13 tahun .. badan aku pun tinggi lampai ..
CEYH ! perasan lebih .. 
so , orang ingat aku nie dah 18 tahun ..
HUHU .. sedey taw tapi apa yang aku boleh buat ..
REDHA  jea lahh ..

tahun nie kat rumah aku tak banyak kuih raya ..
antaranya , kuih tat jem , mazola , tempeyek , muruku n blablabla ..
aku sudah lupa ..
tahun nie pun , rumah aku tak buat rumah terbuka  ..
asyik tertutup jea .. HAHA ..
aku punya baju raya pulak berwarna oren-keorenan ..
so , tudung pun oren muda lahh ..

oke lha .. sampai disini yea .. 
aku dah malas nak taip dan sudah mati akal ..
LALALA .. so , better aku stop dulu lahh ..

ASSALAMUALAIKUM !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post