Forever Young

ISNIN - 3 OKTOBER 2011
Monday 3 October 2011 ? 0 Atashinchi ?
   Assalamualaikum .
Hari ini hari Isnin bertarikhkan 3 Oktober 2011 .
Actually , aku nak update fasal Hari Kemerdekaan .
Tak terlambat lagi kan .
Al maklum la . Aku nie busy sampai takde masa nk update blog .

Okay , Hari Kemerdekaan tuh diadakan dekat Padang Ipoh .
So , aku bangun awal la untuk menyaksikan Hari Kemerdekaan uh .
Sampai-2 , terus mencari tempat untuk berdiri .
Pabila acara uh start , aku teruja la sikit tataw la sebab apa .
Then , orang-2 kawat dan orang-2 pancaragam memulakan aksi .
HAHA . Ada sorang pakcik tua nie , dia buad lawak la .
Ada ke waktu dia nak bagi arahan tuh , tetibe dia hilang suara .
Nak jea aku promotekan Strepsils . HEHE .

Habis tentang Hari Merdeka . Ini tentang hari Isnin pulak .
Hari nie merupakan genap 2 bulan aku menjadi Pengawas Percubaan Sesi Petang .
Actually , aku sendiri yg mintak untuk berhenti . Dan bukan Sir Robert yg suruh .
Mula-2 rasa kekok tapi bila ada kawan hilang la rasa tersebut .

Hari nie jugak aku kena cucuk HPV SERVIK untuk kali ketiga .
Nak kata sedap , tak sedap la pulak .
Nak kata sakit pun , adalah sikit .
Tapi , yang pastinya mesti la rasa sakit . Padahal , aku dah cakap kat 
nurse tuh jangan buat kuat-2 . Dia buat de' jea .
Ada jugak muka nurse uh kena tonyoh . HAHA .

Okay la sampai disini saje .
Assalamualaikum .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post