Forever Young

Tamat la sudah PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN #
Saturday 29 October 2011 ? 0 Atashinchi ?
 Okay , walaupun peperiksaan akhir tahun dah habis seminggu yang lalu ,
tapi , baru hari ini aku berkesempatan untuk update blog .
Sorry laa sesangat , aku busy yang teramat-amat busy .

Adehh , bila dah habis exam nie , aku rasa happy sangat ,
sebab , satu beban dah terlepas dari ingatan aku nie .
Tapi , nak tunggu keluar result tuh yang tak bestnya .
Kalau result okay , alhamdullillah laa , tapi , kalau KO , nak 
buat macam mana kan .
Actually , tahun depan aku bercadang nak masuk kelas E atau L laa .
Bukannya apa , duduk kelas first nie memang la best , tapi , asyik kena banding jea .
Pastu , cikgu nak marah-marah la . Tu yang tak best tuh .

Okay la , sebenarnya , aku saja jea mengisi masa lapang aku .
Lastly , aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha .
Assalamualaikum .


      
                                              Daripada     :

Nabilah      . 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post