Forever Young

7 HARI DI INDONESIA + 3 HARI KE SEKOLAH + BIRTHDAY MENJELMA .
Saturday 7 January 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum , peace woo :)
Dah lama tak update ken ? Hehe , aku dah malas laa .
Woo , hari ni aku nak update tentang 3 title kt atas uh .
Aku update pasal pergi Indonesia dulu la yea , HEHE :)

Okay , firstly aku pergi Indonesia selama 7 hari .
Tujuan ke sana saja - saja smbil melawat nenek aku kt sana .
Pergi sana memang best , makanan pun tak susah nk crik .
Adik - adik sedara aku semuanya tembam & friendly .
Lastly , waktu nk balik ke Malaysia , ade sorang pramugara dalam
kapal terbang nie hensem bebeno .
Tapi , org Indonesia plak , HAHA .
Sokay , dah habis crite pasal Indonesia yea :)

Baru jea 3 hari masuk bersekolah , dah homework berlambak .
Sesak nafas aku nak buat keje sekolah .
Tapi , syukur alhamdulillah , guru kelas aku bukan seorang guru yang suke berleter .
Cuma beliau mementingkan kebersihan jelah .
Woah , tapi budak Form 1 tahun nie lagi banyak dri Form 2 .
Mcm mne nk buli nie ? Haha .
Tapi , semuanya sombong - sombong .
Macam hampeh jea .

Yeahh , semalam birthday aku taw .
Ramai yang wish birthday aku kt dalam Facebook .
Aku apreciate lah sangat - sangat .
Hadiah plak , aku dapat handbag , Cewah .
Tapi , takde la banyak dpt hadiah .
Maklum ler , umur dah meningkat .
Takpe ler , sampai disini jea .
Babye , assalamualaikum :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post