Forever Young

Whoa , wa banyak penat woo !
Monday 16 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
http://andwhenshesmiles.tumblr.com/post/15943975289

Assalamualaikum :) Hai ?
Watlek watpeace.
Ceyhh , ayat budak hotstuff kelas aku . HAHA
Back to our story .

 Gile laa , baru 3 minggu sekolah .
Tapi keje sekolah mengalahkan budak Kolej .
Larat ke cikgu nak tanda kesemua buku pelajar dalam kelas uh .
Kalau aku jadi guru kelas pun dahh lama aku surrender nye .
Dah lah mulut kelas aku tuh macam longkang yang tak berbasuh .
Except aku dengan kawan - kawan lain la .

Pelajaran aku kat sekolah quite okay la .
Tapi , Sejarah je aku tak berapa nak faham .
Maklum ler , cikgu aku tuh suke berstory - telling . Kehkeh
Tapi , lantak jela kt dia tuh , asalkan dia bahagia . HAHA

Dah start merapu dah aku nie .
Maklum ler , keje sekolah tengah bertambun , tapi
aku masih sempat nk beronline nye .
Lantak la , watlek watpeace .
 Hidup aku ken ?

Kay la , babye .
Assalamualaikum :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post